no_lang.pnggb_lang.png
Logg inn

Innlogging kandidater



Logg inn, kundeportal

Archer AS

Archer is a global oil services company with a heritage that stretches back over 40 years. With a strong focus on safety and delivering the highest quality products and services, Archer operates in 40 locations over 19 countries providing drilling services, well integrity & intervention, plug & abandonment and decommissioning to its upstream oil and gas clients. Archer is publicly traded on the Oslo Stock Exchange under the ticker ARCHER. Please visit www.archerwell.com for further information on our business, people and values.

Portfolio lead - Business Applications

Portfolio lead jobber tett med de operative enhetene og forstår brukernes krav og forretningsmessige utfordringer. Oppgaven er å sikre at applikasjoner relatert til en eller flere viktige forretningsprosesser styres, støttes og forbedres gjennom hele applikasjonens livssyklus.

Arbeidsoppgaver

  • Identifisere forretningsmessige behov og muligheter
  • Dokumentere og administrere de forretningsmessige kravene
  • Styre utvikling eller innkjøp av hyllevare
  • Testing, opplæring og QA
  • Håndtere support, vedlikehold, oppgraderinger og utvidelser
  • Ansvar for lisensiering og asset management
  • Budsjettering
  • Utarbeide og vedlikeholde dokumentasjon og konfigurasjoner
  • Forestå kontakt med leverandørene

Portfolio lead får også et prosjektlederansvar på prosjekt som angår aktuelle applikasjoner.

Portfolio lead rapporterer til IT Manager - Business Applications

Ønskede kvalifikasjoner

Aktuelle kandidater har utdannelse på universitetsnivå, helst med Bachelor innenfor Computer Science eller lignende. I tillegg har kandidatene

  • ITIL sertifisering eller tilsvarende
  • Solid kunnskap om applikasjonene og de tekniske krav som gjelder. (Windows, Qualiware, ProArc, EPMs, KPI solutions, Synergi, Xait Porter)
  • Operativ kunnskap om databaser (Oracle, SQL)
  • Generell forretningsforståelse
  • Relevant operasjonell forståelse
  • Solide evner innenfor prosjekt- og endringsledelse
  • Erfaring fra et dynamisk miljø med høyt tempo
  • Minimum to års erfaring fra en global organisasjon.

Personlige egenskaper

  • Uavhengig og selvmotivert
  • Lagspiller med utpreget serviceinnstilling
  • Evnen til å se muligheter for forretningsmessige forbedringer
  • Analytisk, nøyaktig og metodisk

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktig lønn
  • Gode pensjons og forsikringsordninger
  • Subsidiert trening
  • Varierte, gode sosiale arrangement
  • Tilgang til firmahytter

Synes du dette høres interessant ut? Ta kontakt med Cecilie Berg på 481 73 043 / cecilie.berg@mosaique.no eller Cecilie Kleppe på 412 43 220 / cecilie.kleppe@mosaique.no for mer informasjon.

logo

Kontakt informasjon

Konsulent:Cecilie Berg
Telefon:48 17 30 43
E-post:cecilie.berg@mosaique.no
Referansenr.:500768

Søk på stillingen / Apply now
Er din CV så bra den kan bli? Se over våre tips på hvordan CV'en din kan bli bedre.

Sitemap

Innlogging

Logg inn

Innlogging kandidater



Logg inn, kundeportal

Stavanger

Reidar Berges gate 9
4013 Stavanger
Telefon: (+47) 976 93 096
E-post:info@mosaique.no 

Oslo

Dronning Eufemias gate 16
0191  Oslo
Telefon: (+47) 976 93 096
E-post:info@mosaique.no