Inlead AS

Inlead leverer forretningsløsninger for markedsføring, salg og service.

Digitalisering

Foren virksomhetsprosessene, del informasjonen og lever kundeopplevelser som differensierer. Inlead har lang erfaring med å optimalisere, automatisere og forankre forretningsprosesser i bedriftsmarkedet.

Service

Tilgjengelig og kompetent tjenesteleveranse, både i felt og fra kundesenteret, som gir positive opplevelser og langvarige kunderelasjoner.

Salg

Økt produktivitet og mer tid til å selge. Strukturen, verktøyene og informasjonen medarbeiderne trenger for å identifisere flere muligheter og realisere flere salg.

Markedsføring

Få mer ut av dine kundedata og dokumenter avkastningen på ditt markedsbudsjett. Konverter innsikt til handling, reduser kostnadene og skaler ved hjelp av automatisering.

System Consultant

Inlead er en dynamisk og fremoverlent organisasjon, som passer ypperlig for deg som er flink, hyggelig og som har ambisjoner om å lykkes sammen med andre. Vi har fokus på gode prosesser og optimale resultater. Hos oss står service, faglig utvikling og trivsel i fokus.

Vi vil gjerne lære av deg, men vi kan også love deg en god oppfølging og ordnede arbeidsforhold. De som jobber hos oss har solid kompetanse, og vi tilbyr markedsledende løsninger av høyeste kvalitet. Gode forsikrings- og pensjonsordninger og konkurransedyktig lønn følger med stillingen. Det gjør også muligheter for sertifisering og faglig utvikling for øvrig. Du kommer til å trives. Og vet du hva? - Vi har også en meget bra kantine.

Arbeidsoppgaver

Du vil arbeide tett med våre kunder, og er derfor en av våre ambassadører ut i markedet. Fokuset ditt vil være å gi råd til både nye og eksisterende kunder innen prosesshåndtering, samt hvordan kunden kan få maksimal utnyttelse av våre løsninger. Du vil kjenne våre systemer, og skape de beste løsningene for kunden gjennom å konfigurere disse for optimal verdiskapning for kunden. I tillegg vil du fungere som kommunikasjonsleddet mellom kunden og dine kolleger.

Du har, eller vil gjennom opplæring få, markedets beste kompetanse på våre løsninger. Kjennskap til ITIL og/eller PRINCE2 vil bidra til at du enklere kan identifisere verdiene som våre forretningsløsninger realiserer for våre kunder.

Ønskede kvalifikasjoner

Hvem er du?

Liker du struktur? Liker du å ha orden på tidsrammer, ressurser, budsjett og samtidig ha fokus på kvalitet? Da kan det være deg vi ser etter! Du er en lagspiller som ønsker å lykkes, en hyggelig og jovial person med solid forretningsforståelse, som er i utvikling. Du er forretnings- og kundeorientert, og du ser alltid etter nye løsninger som kunder og prospekter vil ha nytte av. I tillegg er du flink til å kommunisere både skriftlig og muntlig. Du er med andre ord en god Inleader .

Utdannelse innen IT er ikke påkrevd, men god IT-forståelse vil gagne deg i jobben. Vel så viktig er gode kommunikasjonsevner både med kunder og kolleger, evne til å identifisere og gripe muligheter, samt holde kontroll på de prosjekter du leder.

Du har kjennskap til/besitter kompetanse innen:

  • IT Service Management
  • ITIL
  • CRM
  • PRINCE2 eller lignende
  • Customer Service & Support
  • Forstår IT-systemer og IT-prosesser (ITIL)
  • Erfaring med/kunnskap om prosessoptimalisering
  • Suksess med å kommunisere med kunder
  • Prosjektledelse
  • Bachelor eller master, gjerne innen IT. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • Norsk og engelsk flytende skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

Du har bratt læringskurve. Lærer raskt og handler enda raskere. Du er strukturert, effektiv og løsningsorientert. Du utfordrer gjeldende løsninger, og har en positiv tilnærming til endringer. Du har solid IT-forståelse, sterk entreprenør-ånd og kommuniserer godt. Serviceinnstillingen ovenfor kunden er grunnmuren i samarbeidet. Du er åpen og selvstendig, og blir den dine kunder naturlig kommer til når de behøver hjelp eller støtte.

  • Gode samarbeidsevner med både kolleger og kunder, evner å hente ut prestasjoner hos prosjektmedlemmer
  • Serviceminded, skaper tillit hos kunder
  • Får energi av å snakke med kunder
  • Uredd for endringer
  • Evner å se nye løsninger, tenke annerledes rundt hvordan man kan oppnå ønskede mål til det beste for kunden
  • Evner å kombinere teknologi og forretning

Synes du dette er interessant? For mer informasjon, ta kontakt med Cecilie Kleppe på tlf. 412 43 220 eller send CV til cecilie@mosaique.no

logo

Kontakt informasjon

Konsulent:Cecilie Kleppe
Telefon:41 24 32 20
E-post:cecilie.kleppe@mosaique.no
Referansenr.:500845

Søk på stillingen / Apply now
Er din CV så bra den kan bli? Se over våre tips på hvordan CV'en din kan bli bedre.

Forus

Vassbotnen 1
4313 Sandnes
Telefon: (+47) 976 93 096
E-post:info@mosaique.no 

Oslo

Dronning Eufemias gate 16
0191  Oslo
Telefon: (+47) 976 93 096
E-post:info@mosaique.no